Det siger kunderne
Det vigtigste er tilfredse kunder
Vi har en stor passion for glade og tilfredse kunder og vi bestræber os altid efter at yde en ekstraordinær god service.
Derfor er vi også stolte af de mange anbefalinger vi jævnligt får fra kunder og samarbejdspartnere.
I kan se og læse nogle af dem herunder:
På besøg hos JP Transport
JP Transport blev kunde hos Tachografservice i 2018 efter et par dårlige oplevelser med tidligere samarbejdspartner.
Indehaver Jan Petersen fortæller, at de blev anbefalet af en kollega i branchen og hurtigt fik den hjælp de søgte.
“Jeg vil uden tvivl anbefale Tachografservice til andre kollegaer i branchen – det kan kun blive en god oplevelse”
På besøg hos Fyens Stillads CO
Fyens Stillads blev kunde i 2017, da de fik deres første digitale fartskriver. Arbejdsleder Kim Andersen fortæller, at værkstedet anbefalede, at de tog kontakt til Tachografservice.
Fyens Stillads har sidenhen skiftet alle analoge fartskriver ud med digitale. “Jeg vil til enhver tid anbefale Tachografservice pga. jeg selv kan mærke, at min arbejdsbyrde er sat ned og jeg har mere ro på i forhold til bilerne.”
Ulrik Eriksen fra DTL A/S
“Da Tachografservice begyndte at opbevare mine data, fik jeg et meget bedre overblik over chaufførernes overtrædelser på tydelige rapporter, som chaufførerne blev præsenteret for.
Nu kan jeg være proaktiv og forhåbentlig undgå overraskelser ved næste indkaldelse. Tachografservice tager sig af alt arbejdet omkring fartskriver-data, så jeg med ro i maven kan koncentrere mig om vores reelle arbejdsopgaver.”
Torben Nielsen fra Festudlejning.com ApS
“Før Tachografservice opbevarede vi tachograf-data selv.
Det var både tidskrævende med manuel aflæsning og usikkert fordi, at jeg reelt ikke vidste om chaufførerne overholdte reglerne. Med Tachografservice er det både blevet bekvemmeligt, at data aflæses automatisk og bedst af alt, så har jeg opdaget fejl, som blev begået af chaufførerne, som jeg har haft mulighed for at reagere på, inden det blev for dyrt i en kontrol.”